Forside

Virksomheden

Muligheder

Produkter

Om os

Kontakt
LR-Turbo
Nøglen til Succes
Succeskonceptet
Vision og værdier
Succeskonceptet

LR’s succeskoncept består af en klar og entydig vision, fem usædvanlige succesfaktorer og ikke mindst et værdibaseret tankesæt.

I mere end 25 år har LR været på markedet med stor succes. Enestående successøjler og levede værdier er grundlaget for vores resultater.
 

  • Topprodukter med tysk kvalitetsstandard: LR’s kvalitetskrav er eksemplariske enestående. LR samarbejder kun med erfarne råstofleverandører og underkaster løbende hele sortimentet både interne og eksterne kvalitetskontroller.
Denne indsats har blandt andet resulteret i, at vore Aloe Vera Drinking Gel har fået tildelt det eftertragtede kvalitetsstempel fra det velrenommerede INSTITUT FRESENIUS – og det er enestående på dette marked! 
Lige så vigtig er også produktinnovationerne, som begejstrer vores partnere og kunder verden over.
  • Stjernekoncept – samarbejde med kendte personer: Hvis internationale topstjerner som Bruce Willis, Heidi Klum, Karolina Kurkova m.fl. gerne vil sende egne duftlinjer eller plejeprodukter på markedet, er LR altid en populær samarbejdspartner. Stjernekonceptet har de enestående fordele, at LR kommer helt tæt på stjernerne, der deltager intensivt i udviklingen af deres produkter.
"Exklusiv by LR" tages helt bogstaveligt. De internationale stjerners tillid understreger virksomhedens professionalitet og det gode omdømme, virksomheden har verden over.
  • Bilkoncept: Enestående i branchen. LR’s bilkoncept belønner og motiverer. 
Allerede efter kort tid i LR-forretningen har alle partnere mulighed for at vælge en VW Polo/Golf /UP LR-specialmodel. 
Som inspiration på den fortsatte færd kan succesrige LR-partnere vælge mellem et stort udvalg af VW, Audi eller Mercedes Benz-modeller. 
Kronen på bilkonceptet er en hvid LR-Porsche til de mest succesrige LR-partnere.
  • Marketingsplan: Fair, gennemskuelig og afprøvet. LR’s betalingssystem har igennem 25 år vist sin brugbarhed og er enestående i sin form på markedet.
Ud over bonussen er en bruttoavance på gennemsnitlig 40 % samt attraktive ekstraydelser som f.eks. LR Academy, invitationer til arrangementer og rejser og bilkonceptet en del af successøjlen.
Successen for den enkelte partner afhægner delukkende af den enkeltes personlige mål og engagement.
  • Uddannelse, kvalitetskurser og service: Skræddersyet til den enkelte partner. 
Uddannelsen af partnerne har højeste prioritet hos LR. Derfor følger det dertil indrettede LR Academy de enkelte LR-partnere individuelt og professionelt fra det ene karrieretrin til det næste. 
LR’s serviceværdier er orienteret imod at opfylde selv de største krav.
Lige fra modtagelse af bestillingerne og produktrådgivning via kommunikation og sikkerhedsaspekter til leveringsservice og leveringskvalitet er det LR-partnernes anliggender, som har første prioritet.

 


Tag kontakt for mere information om LR's succeskoncept.


 
ForsideVirksomhedenMulighederProdukterOm osKontakt
All Rights Reserved...